O mne

Mgr. Tomáš Kotlaba

Moje meno je Tomáš Kotlaba a vnášam do realitného sveta profesionalitu, kvalitu a ľudskosť.

Vždy sa usilujem byť pre svojich klientov oporou, aby všetko prebehlo hladko a bezpečne. Záleží mi na tom, aby prezentácia nehnuteľnosti vzbudila pozitívne emócie, oslovila záujemcov a spoľahlivo sa predala podľa predstáv majiteľov.

Moja práca so sebou nesie veľkú zodpovednosť, keďže vo väčšine prípadov nakladám s najcennejším majetkom, ktorý ľudia vlastnia. Pri predaji mi veľmi pomáhajú moderné technológie, vďaka ktorým viem vyzdvihnúť ich prednosti, profesionálne ich odprezentovať a predať za najvýhodnejšiu cenu.

Ak sa rozhodnete do mňa vložiť vašu dôveru, vaša nehnuteľnosť bude v správnych rukách, pretože sa o ňu postarám ako o vlastnú.

Úvodná konzultácia zadarmo

Na začiatku si pozorne vypočujem, aká je vaša predstava. A tiež vám podrobne vysvetlím, čo všetko predaj nehnuteľnosti obnáša, aké existujú úskalia a riziká a ako im predchádzať.

Idem s dobou

Pre predaj používam najmodernejšie techniky – profesionálne fotografie, videoprehliadky, jedinečnú webstránku nehnuteľnosti, 3D pôdorys, cielenú aj plošnú propagáciu a to všetko v spolupráci so špecialistami.

Neustále sa vzdelávam

Aby som mohol svojim klientom priniesť čo najväčšiu pridanú hodnotu a aby som bol zárukou spoľahlivosti a kvality, neustále sa zúčastňujem rôznych školení a kurzov.

Ako pracujem

1.
Úvodná konzultácia

Na úvod je veľmi dôležité, aby som poznal klientove predstavy a požiadavky, aby sme spoločne zvolili najvhodnejšiu stratégiu predaja. Vysvetlím, čo všetko (a v akom poradí) predaj nehnuteľnosti obnáša. 

A7R02693
Previous slide
Next slide

2.
Príprava nehnuteľnosti a Homestaging

Kvalitné fotografie od profesionála výrazne zvyšujú šancu, že sa záujemcom nehnuteľnosť zapáči na prvý pohľad. Nehnuteľnosť vynikne medzi ostatnými, čo napomáha k rýchlemu predaju.

3.
Profesionálne fotografie

4.
Video prehliadky

Video prehliadka je veľmi silný nástroj, pretože dokáže záujemcu vtiahnuť dovnútra a priblížiť mu jedinečnú atmosféru každej nehnuteľnosti. Video je vo všeobecnosti veľmi obľúbené a funguje lepšie ako samotné fotky. Ak je v nadpise uvedené, že inzerát obsahuje video, tento fakt podstatne zvyšuje šancu, že si záujemca inzerát vôbec otvorí.

5.
3D Pôdorysy

Ešte som nestretol človeka, ktorého by nezaujímalo, akú dispozíciu má jeho budúci domov. Preto vytváram 3D pôdorysy pre každú nehnuteľnosť, ktorú predávam.

6
laptop, wordpress, wordpress design

6.
Jedinečná webstránka nehnuteľnosti

Pre Vašu nehnuteľnosť vytvorím jedinečnú webstránku. Je to zaručený spôsob ako Vašu nehnuteľnosť odlíšiť od konkurenčných a zvýšiť jej prestíž v očiach záujemcov.

7.
Cielená propagácia

Akonáhle vykonám všetky spomenuté kroky, začnem Vašu nehnuteľnosť efektívne propagovať. Čím viac záujemcov ponuku uvidí, tým väčšia šanca je, že sa predá rýchlo a výhodne. Na zviditeľnenie inzercie používam plošnú aj cielenú propagáciu nielen na inzertných portáloch ale aj veľmi efektívnu platenú reklamu na sociálnych sieťach. 

online marketing, internet marketing, digital marketing

Referencie

Nový e-book:

Ako najlepšie predať svoju nehnuteľnosť ?
Predávať s realitkou alebo bez ?