Pasívny predaj? Kdeže!

634

Predaj každej nehnuteľnosti je špecifický a má svoj vlastný príbeh. Vo všeobecnosti však platia určité princípy. Rodinné domy sa predávajú dlhšie ako byty, luxusné nehnuteľnosti si taktiež hľadajú svojho nového majiteľa o niečo ťažšie. Čím špecifickejšia nehnuteľnosť je, tým menší je okruh potenciálnych záujemcov. A práve pri takýchto nehnuteľnostiach je aktívny predaj a  správne identifikovanie cieľovej skupiny (na zameranie reklamy) dôležité.

Ohúril by vás maklér, ak by vám povedal, že vašu nehnuteľnosť nafotí a vytvorí inzerát na internete? Asi ťažko. V dnešnej dobe si už zvládne vytvoriť takýto inzerát asi každý. „Zavesiť“ fotky so stručným popisom na inzertné portály a čakať kým sa niekto ozve predsa nie je žiadna veda. A práve tu by sa mala prejaviť pridaná hodnota realitného makléra.  

Pridaná hodnota makléra (okrem profesionálnej prezentácie nehnuteľnosti) musí byť aj vo forme AKTÍVNEHO predaja. Čo to znamená? Na inzertných portáloch zasiahneme len ľudí, ktorí vyhľadávajú ponuky v konkrétnej lokalite podľa konkrétnych parametrov. No veľmi zaujímavá nehnuteľnosť sa môže objaviť aj v susednej obci. Taká, kvôli ktorej sa o 2-3 minúty dlhšia cesta do práce nebude zdať vôbec taká hrozná. Avšak taká nehnuteľnosť sa kvôli špecificky nastavenému filtru potenciálnemu záujemcovi vôbec nezobrazí.

Taktiež existujú ľudia, ktorí majú väčšiu hotovosť a túžia ju niekam investovať. Správne zacielenou a zaujímavou reklamou viete takého človeka presvedčiť, aby investoval do nehnuteľnosti (konkrétne tej vašej) a nie do niečoho iného. Jednoducho správne zacielenou online reklamou viete osloviť takmer všetkých ľudí, ktorí môžu mať o váš byt či dom záujem.

Presne takýto druh reklamy som využil pri predaji drevenice vo Vyhniach, ktorá slúži ako ubytovacie zariadenie. Ako som už napísal vyššie, ubytovacie zariadenie s podlahovou plochou cez 400m² a pozemkom 3735m² nie je typ nehnuteľnosti, ktorý by sa predal tak ľahko ako 2-izbový byt v centre mesta. Avšak, vďaka spomínanej propagácii, keď sa prezentácia drevenice zobrazila na sociálnych sieťach celkovo 217 578 krát (!), sa nový majiteľ našiel už po 3 mesiacoch. V dobe, keď možnosť prísť na obhliadku bola vďaka opatreniam výrazne obmedzená. Aktívna forma predaja výrazne skrátila čas potrebný na predaj. Pre úplnosť, nie je to len o počte zobrazení, prezentácia nehnuteľnosti musí byť taká, že sa ľuďom okamžite zapáči. Či sa mi to podarilo, uvážte sami:

Ak chcete aj vy svoju nehnuteľnosť predať rýchlejšie a výhodnejšie, aktívna propagácia spolu s kvalitnou prezentáciou vám určite výrazne zvýšia šance. S obomi vám veľmi rád pomôžem, stačí ma jednoducho kontaktovať.

Páčil sa ti článok ?

Autor článku

Tomáš Kotlaba

Tomáš Kotlaba

Moje meno je Tomáš Kotlaba a snažím sa vniesť do realitného sveta profesionalitu, kvalitu a ľudskosť. Vždy sa usilujem byť pre svojich klientov oporou, aby všetko prebehlo hladko a bezpečne. Záleží mi na tom, aby prezentácia nehnuteľnosti vzbudila pozitívne emócie, oslovila záujemcov a spoľahlivo sa predala podľa predstáv majiteľov. Moja práca so sebou nesie veľkú zodpovednosť, keďže vo väčšine prípadov nakladám s najcennejším majetkom, ktorý ľudia vlastnia. Pri predaji mi veľmi pomáhajú moderné technológie, vďaka ktorým viem vyzdvihnúť ich prednosti, profesionálne ich odprezentovať a predať za najvýhodnejšiu cenu. Ak sa rozhodnete do mňa vložiť vašu dôveru, vaša nehnuteľnosť bude v správnych rukách, pretože sa o ňu postarám ako o vlastnú.

Mohlo by sa Vám páčiť

Predávate nehnuteľnosť ?

Zavolajte a ja Vám ju pomôžem predať.